Genopslag! Vil du arbejde sammen med andre topmotiverede medarbejdere? Så har vi jobbet til dig! Vi søger bomstærke handymænd/flyttemænd til vores team.

Er du samtidig kompetent og har erfaring indenfor flytning og har du håndværksmæssige skills, så er det dig vi søger til vores team.
Hos SalesStyling samler vi på de dygtigste medarbejdere, sådan at vores kunder altid kan forvente den højeste service. Vi søger netop nu Handy -og flyttemænd til vores afdeling i Jylland.

Hvem er vi:
SalesStyling ApS er en virksomhed i udvikling, hvor vi hver dag leverer salgsstyling i særklasse. Du bliver en del af et stylist team bestående af dygtige stylister og bomstærke handy -og flyttemænd. Vores verden består af rådgivning, fotostyling og fuld møblering af huse, lejligheder mm, der skal sælges, og hvor mægler eller sælger gerne vil sikre sig de bedste forudsætninger for et vellykket boligsalg. Udover vores hovedkompetencer leverer vi også andre indretningsydelser hvorfor ingen dage er ens her hos os.
Vi har derfor brug for gode og mødestabile hænder til at assistere vores stylister.

Hvem er du:
Du er en struktureret og mødestabil M/K med bopæl i Viborg området. Du skal brænde for at hjælpe og samtidig kunne lide at have en fleksibel og sjov arbejdsdag. Du skal kunne tilpasse dig forskellige kundetyper og være indforstået med at arbejdsdagene kan variere. Det er vigtigt at du er omstillingsparat og kan have mange bolde i luften. Du må meget gerne have erfaring indenfor transport og have et naturligt talent for pakning af varebil, flytning og samling af møbler. Du skal kunne flydende dansk i skrift og tale. Kørekort er et krav samt kunne fremvise straffeattest. Du skal kunne køre vores varevogn, og have mulighed for at dække hele Jylland og Fyn. Du skal være klar på at tage fat, og være indforstået med at jobbet til tider er fysisk hårdt med mange flytninger, udpakning og samling af møbler på vores lager. Det er et krav at du kan betjene boremaskine og andet let værktøj, samt kunne hænge lamper op. Det er vigtigt at du kan arbejde på eget initiativ og have et godt overblik og så skal du trives med at arbejde med deadlines. Du er udadvendt, frisk, glad af sind og ikke mindst effektiv anlagt.

Hvad tilbyder vi:
Et selvstændigt og alsidigt job med fleksible arbejdstider, med frihed under ansvar. Arbejdstiden ligger typisk på hverdage mellem kl. 08-17. Du vil i høj grad få stor indflydelse på din hverdag. Vi har fokus på at skabe de bedste rammer og forudsætninger for at det skal være sjovt og fedt at gå på arbejde. Hos os bliver du en del af et tæt sammenhold med personlig og faglig udvikling. Grundig introduktion via et struktureret onboarding forløb, der sikrer dig alt den nødvendig viden for at komme godt i gang.

Hvad skal du gøre:
Send din ansøgning samt CV til [email protected]Du må meget gerne vedlægge et vellignende foto af dig selv.

Ansøgningsfrist: 10. April 2023
Opstart: Hurtigst muligt