Vi søger en ny salgsstylist
- er det dig?

Er du samtidig topmotiveret, kompetent og har et naturligt talent for indretning, så er det dig vi søger til vores team.
Hos Sales Styling samler vi på de dygtigste medarbejdere, sådan at vores kunder altid kan forvente den højeste service.

Vi søger

En struktureret M/K, der brænder for indretning, og servicering af vores kunder. Du skal kunne tilpasse dig forskellige kundetyper og være indforstået med at arbejdsdagene kan variere. Du skal være omstillingsparat og kunne have mange bolde i luften. Det vil være en fordel med erfaring indenfor indretning og et naturligt talent for sammensætning af materialer, farver og stilarter.

Du skal kunne flydende dansk i skrift og tale, have kørekort og egen bil. Det vil være primær kørsel i Københavnsområdet og andre storbyer. Det er en fordel hvis du kan administrere sociale medier, er god til layoutopsætning samt har kendskab og kan arbejde i InDesign. Du skal være klar på at tage fat, og være indforstået med at jobbet til tider er fysisk hårdt med mindre flytninger, udpakning samling af møbler mm. Det er et krav at du skal kunne betjene boremaskine og andet let værktøj samt sætte lamper op. Du skal kunne arbejde på eget initiativ, trives med at arbejde med frister samt have fremragende tidsstyringsevner.

Vi tilbyder

Et selvstændigt og alsidigt job med fleksible arbejdstider, med frihed under ansvar. Arbejdstiden ligger typisk på hverdage mellem kl. 08-17. Du vil i høj grad få stor indflydelse på din hverdag.
Vi har fokus på at skabe de bedste rammer og forudsætninger for at det skal være sjovt og fedt at gå på arbejde. Hos os bliver du en del af et tæt sammenhold med personlig og faglig udvikling.
Grundig introduktion via et struktureret onboarding forløb, der sikrer dig alt den nødvendig viden for at komme godt i gang.

Hvad skal du gøre?

Send din ansøgning samt CV til [email protected] 
For at ansøgningen skal komme i betragtning er det en forudsætning at du vedlægger en mindre portfolio af noget du har indrettet, samt et vellignende foto af dig selv.

Ansøgningsfrist: 1/6-2020

SalesStyling ApS, er en virksomhed i udvikling, hvor vi hver dag leverer salgsstyling i særklasse. Du bliver en del af et stylist team bestående af mange dygtige stylister.
Vores verden består af rådgivning, fotostyling og fuld møblering af huse, lejligheder mm, der skal sælges, og hvor mægler eller sælger gerne vil sikre sig de bedste forudsætninger for et vellykket boligsalg. Udover vores hovedkompetencer leverer vi også andre indretningsydelser, hvorfor ingen dage er ens her hos os.

Skal du være vores nye CHAUFFØR og handymand?

Er du topmotiveret, kompetent og har erfaring indenfor transport og flytning, så er det dig, vi søger til vores team.
Hos SalesStyling samler vi på de dygtigste medarbejdere, sådan at vores kunder altid kan forvente den højeste service.

Vi søger

Du er en struktureret og mødestabil M/K, der brænder for at hjælpe og samtidig have en fleksibel og sjov arbejdsdag.
Du skal kunne tilpasse dig forskellige kundetyper og være indforstået med at arbejdsdagene kan variere. Det er vigtigt at du er omstillingsparat og kan have mange bolde i luften. Du må meget gerne have erfaring indenfor transport og have et naturligt talent for pakning af varebil, flytning og samling af møbler.
Du skal kunne flydende dansk i skrift og tale. Kørekort er et krav samt kunne fremvise ren straffeattest. Du skal kunne køre vores varevogn, hvor det primært vil være kørsel i København og omegn. Du har mulighed for at have en anden indtægtskilde, da der ikke kan beregnes fuldtid hver dag.
Du skal være klar på at tage fat, og være indforstået med at jobbet til tider er fysisk hårdt med mindre flytninger, udpakning, samling af møbler mm. og udpakning på vores lager.
Det er et krav at du kan betjene boremaskine og andet let værktøj,
samt ophæng af lamper. Du skal kunne arbejde på eget initiativ, trives med at arbejde med frister samt have fremragende tidsstyringsevner. 
Mødestabilhed er et must og du skal være udadvendt, frisk, glad af sind og ikke mindst effektiv anlagt.

Vi tilbyder

En fleksibel stilling, med mulighed for anden indtægt. Du vil i høj grad få stor indflydelse på din hverdag. Vi har fokus på at skabe de bedste rammer og forudsætninger for, at det skal være sjovt og fedt at gå på arbejde. Hos os bliver du en del af et tæt sammenhold med personlig og faglig udvikling.

Grundig introduktion via et struktureret onboarding forløb, der sikrer dig alt den nødvendige viden for at komme godt i gang.

Hvad skal du gøre?

Send os en ansøgning samt CV til [email protected]
For at ansøgningen skal komme i betragtning skal du vedlægge et vellignende foto af dig selv.

Ansøgningsfrist: 26/5-2020

Samtaler afholdes: 28/5-2020

Opstart: 1/6-2020
eller efter aftale

SalesStyling ApS er en virksomhed i udvikling, hvor vi hver dag leverer salgsstyling i særklasse. Du bliver en del af et stylist team bestående af dygtige stylister. Vores verden består af rådgivning, fotostyling og fuld møblering af huse, lejligheder mm, der skal sælges, og hvor mægler eller sælger gerne vil sikre sig de bedste forudsætninger for et vellykket boligsalg.Udover vores hovedkompetencer leverer vi også andre indretningsydelser hvorfor ingen dage er ens her hos os. Vi har derfor brug for gode og mødestabile hænder til at assistere vores stylister.

Få vores nyhedsbrev