Året der gik: Tak for i år – fra nedlukning til DK’s dyreste adresse

Skærmbillede 2020-12-18 kl. 11.23.15

Sikke et år! 

2020 vil helt sikkert blive husket af mange. Et år der rimer på Corona, nedlukning og mundbind – men hos SalesStyling har året også bundt på vigtige milepæle: vores første bæredygtige indretning, SalesStyling har indrettet på Danmarks dyreste vej og ikke mindst en stigning af medarbejderstaben på 500%. 2020 er bestemt et år der gør mig glad og stolt. 

Det er næsten 1 år siden at jeg deltog i Løvens Hule på DR, og som håbet har dette givet et kæmpe boost på vækstkurven. På trods af Corona har vi haft travlt i år, som også er blevet synliggjort i DR programmet Løvens Hule – Velkommen til virkeligheden. Jeg kunne IKKE have klaret den uden mit fantastisk dygtige og hårdtarbejdende team, som har knoklet mindst lige så hårdt som mig selv, for at vi skulle komme igennem Corona. Og vi klarede den!  
Se eller gense programmet her

Året har også givet os mulighed for at sætte fokus på tiltag vi længe har drømt om: 

Derfor er det med stolthed at jeg og SalesStyling kan præsentere vores første bæredygtige indretning. Vi vil gerne være med til at gøre en forskel ved at tage et grønnere valg. I samarbejde med vores faste leverandører har vi formået at skabe en grøn profil på en hel indretning. Hvert valg tæller, og alle de steder hvor bæredygtighed kunne tænkes ind, blev det realiseret. 

Vi har også haft fokus på Jylland i år, og fået indrettet en masse boliger fra syd til nord; herunder en penthouse på 22. etage i det nyopførte Papirtårn i Silkeborg samt i Kolding Sky.  

Vi kan også tilføje indretning af et stort kontormiljø på 1200 kvm på listen over nye succeser. Særligt med øje for et godt og Corona-optimeret arbejdsmiljø fordel over møde-muligheder, loungemiljøer og arbejdsstationer. Vi tror på, at år 2021 vil bringe meget mere indretning til erhverv.  

Udover vores mange fotostylinger og komplette indretninger, har vi også indrettet endnu et Feriehus på Feddet Strand Resort. Vi er vilde med alle de udfordringer vi modtager, og nyder både at have flere private og erhvervskunder der ønsker indretning af deres egne hjem, messestande, showrooms samt kontor- og mødeområde. Vi løser alle opgaver; unikt og professionelt.  

Efteråret har været særligt godt, hvor vi oplevede at have solgt en bolig på 4 timer

Sidst men ikke mindst nåede vi en af mine personlige milepæle, med indretningen af en ejendom på Danmarks dyreste vej; en smuk villa på Hambros Alle i Hellerup.  

Skulderklap  

Det er også med glæde i stemmen at jeg kan fortælle at vi for andet år i træk er nomineret til EY-Entrepanure of the Year. En kåring af iværksættere i Danmark. Og bestemt en liga af virksomheder jeg er stolt af at være en del af.  

Derudover er jeg netop blevet udvalgt til UNG I EJENDOM TALENT 2020. En talent-liste for unge talenter under 35 år, der arbejder indenfor fast ejendom.  

Jeg er beæret over de flotte anerkendelser. Alt dette bekræfter mig i, at de valg jeg tager med SalesStyling er rigtige, og at jeg er landet på den helt rette hylde. 

Hos SalesStyling har vi hjertet på rette sted, og deltog i årets Cool Car Race med en donation på 35.000,00 kr. til CoolUnite. Penge, der går direkte til udsatte og sygdomsramte børn. På trods af at løbet i år var en Corona-tilpasset version, var der stor opbakning og en helt speciel løbs-ånd.  

Afslutningsvis kan jeg fortælle at vi har oplevet en voldsom fremgang dette år, og har i skrivende stund haft mere end 200 komplette indretning i indeværende år; en stigning på over 250% sammenlignet med sidste år. Dette har medført at SalesStyling har fået vokseværk: vi er gået fra 4 ansatte sidste år, til 14 ansatte i år. En vækst der gør mig glad og stolt. 
Vi har budt alle varmt velkommen, og en særlig velkomst skal lyde til vores Sales Manager Lars Rosenlund – hvis I ikke allerede har mødt ham – kommer I til det i det nye år.  

Personligthar dette år været virkelig sjovt og lærerigt. Jeg har udviklet mig enormt meget og er kommet en del mere “op i helikopteren”. Mit fokus er rettet mod den daglige drift og på hvordan vi får skabt en endnu bedre virksomhed til glæde for ansatte, samarbejdspartner og kunder. En af de ting jeg er særlig glad for ved mit partnerskab med Freeway er, at jeg har fået taget en masse større ansvarsområder og opgaver af mine skuldre. Opgaver som jeg tidligere sad alene med, men som nu er blevet delt ud på mine mellemledere. På den måde undgår vi flaskehalse og kan yde en langt hurtigere og bredere service. Flere af jer har allerede oplevet at fange Heidi, Camilla og Lars. TUSIND TAK for at tage så godt imod dem og respektere de kommandoveje, der er blevet skabt.  

Jeg er stadig den gode gamle Louise og min telefon er altid åben for en snak, hvis I skulle have noget på hjertet 🙂 

Jeg er spændt på at se hvad 2021 byder på, men én ting er sikkert: Jeg glæder mig til fortsat at arbejde med SalesStyling som en vigtig del af ejendomsbranchenVores professionelle tilgang resulterer igen og igen i kortere liggetider, højere salgspriser og flere fremvisningerDette beviser i høj grad, at SalesStyling er meget mere end blot en flot indretning.  

Jeg glæder mig også til at fortsætte samarbejdet og kontakten til dig.  

 Med ønsket om at en glædelig jul og festligt nytår! 

Louise Holm 
Stifter af SalesStyling 

2 thoughts on “Året der gik: Tak for i år – fra nedlukning til DK’s dyreste adresse”

  1. Catherine Winkler

    Jeg folder mine hænder ud og udtrykker mig med disse ord.
    En hjemmeside som er kvalitets bevidst, og som både fremstår professionel, men sandelig også med et personligt og æstetisk look.
    Det sætter jeg pris på!
    Forkælelsens time er kommet, og gudskelov for det. Jeg må indrømme at det altid kan betale sig at bruge tid, omhyggelighed og ikke mindst at lægge vægt på det udtryk og indtryk som skal præsentere dit firma. Det kan du være stolt af.

    Kh Catherine Winkler

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *